MODUL ZA ELEKTRONSKU FISKALIZACIJU I FAKTURISANJE
Modul za elektronsku fiskalizaciju i fakturisanje je rješenje koje pojednostavljuje i automatizuje izdavanje i čuvanje dokumenata, te omogućava praćenje naplate potraživanja od kupaca.
Osnovne funkcije ovog modula obuhvataju kreiranje dokumenata (gotovinskih, bezgotovinskih, avansnih, korektivnih i sumarnih računa, ponuda i predračuna), šifarnik artikala i kupaca, kartice kupaca i dobavljača, knjige ulaznih i izlaznih faktura i izvještaje i sve što je zakonski potrebno za gotovinsko i bezgotovinsko plaćanje.
Modul za elektrosnku fiskalizaciju i fakturisanje dizajniran je tako da se svi podaci čuvaju na jednom mijestu, u jednoj bazi podataka kojoj istovremeno može pristupiti više korisnika. Omogućen je rad na udaljenim lokacijama.
Napominjemo da modul za elektrosnku fiskalizaciju i fakturisanje nema mogućnost evidencije prometa robe i stanja zaliha. Ove mogućnosti su obuhvaćene u našem programu za robno knjigovodstvo.